Free Shipping 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΥΑΛΙΩΝ ΟΡΑΣΕΩΣ ΣΤΟΝ ΕΟΠΥΥ

1. Μεταβείτε στην ιστιοσελίδα eopyy.gov.gr

2. Επιλέξτε «Πολίτες», «Φάκελος ασφάλισης υγείας» και «Είσοδο στον ατομικό φάκελο ασφάλισης υγείας».

3. Εισάγετε ΚΩΔΙΚΟΥΣ Taxisnet ή (αν έχετε ) ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΕΟΠΥΥ. Οι έμμεσα ασφαλισμένοι εισέρχονται στην πλατφόρμα με τους δικούς τους κωδικούς εκτός αν πρόκειται για ανήλικα προστατευόμενα μέλη.

4. Θα σας ζητηθεί επικαιροποίηση στοιχείων email, τηλεφώνου και ταυτότητας. Επιβεβαιώστε τα σωστά στοιχεία και θα σας σταλούν κωδικοί στο email και το κινητό σας για να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία.

5. Επιλέξτε «ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ» και «ΘΕΜΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ» : «ΟΠΤΙΚΑ».

6. Καταχωρήστε τον Ταχυδρομικό Κώδικα «ΤΚ» της κατοικίας σας όπως φαίνεται στη γνωμάτευση. Καταχωρήστε το email σας και το κινητό σας τηλέφωνο.

7. Καταχωρήστε στο πεδίο «ΑΦΟΡΑ», “ΤΟΝ ΙΔΙΟ” αν πρόκειται για άμεσο μέλος και τα στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα. Για ανήλικα παιδιά συμπληρώστε “έμμεσο μέλος” και συμπληρώστε το ΑΜΚΑ του.

8. Στο πεδίο IBAN γράψτε το IBAN όπως φαίνεται στο βιβλιάριο τράπεζας και στο πεδίο «ΠΟΣΟ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ» αναγράφετε 100.

9. Στο πεδίο «ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗΣ» επιλέξτε τον αριθμό που βρίσκεται κάτω ακριβώς από το barcode στη γνωμάτευση παροχών ΕΚΠΥ που σας χορήγησε ο οφθαλμίατρό σας και σύρετε στη διπλανή στήλη, ώστε να γίνει επιλεγμένη.

10. Ανεβάστε πατώντας «+» «ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΕΝΑ» τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που σας ζητούνται (απόδειξη αγοράς, βεβαίωση οπτικού, πρώτη σελίδα του βιβλιαρίου τραπέζης ή άλλου εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό IBAN που καταχωρήσατε) ή βγάλτε τα φωτογραφία τα με το κινητό σας. 

11. Πατήστε «ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ» και σημειώστε κάπου τον αριθμό πρωτοκόλλου που σας δίνεται.

 

 

Αν έχετε πρόβλημα κατά την είσοδο με κωδικούς taxis και σας εμφανίζει το μήνυμα πως δεν υπάρχει ταυτοποίηση του χρήστη στο σύστημα τότε μέσο του λογιστή σας ή του ΚΕΠ ελέγχετε πως τα στοιχεία του ΕΠΩΝΥΜΟΥ και της ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ που έχετε δηλώσει στο taxisnet και στην υπηρεσία www.amka.gr είναι τα ίδια. Σε διαφορετική περίπτωση και προκειμένου σε διόρθωση απευθύνεστε αντίστοιχα για τα στοιχεία που εμφανίζονται στο taxisnet, στην Εφορία (ή στον λογιστή σας) ή για διόρθωση των στοιχείων του amka.gr, σε κατάστημα ΚΕΠ.


Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση.